onsdag 29 augusti 2012

Ja mycket fint fanns det att se!

Några bilder ur Ajfånen

6 kommentarer:

  1. Jaaa, visst fanns det galet mycket fint :-) Blir en spännande vår och sommar nästa år

    Kul att träffas igen också. Tack för igår :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! Tänk att man hela tiden får fylla på i önskningarnas garderob, undrar just om det är samma saker som man längtar efter nu som sen blir favoriter nästa vår!

      Radera
  2. Nästa gång ska jag ta mig tid att vara med. Har dock tjuvkikat lite på nästa års kollektion och det lär bli dyrt för mig.

    Undrar om det här är nåt för dig, det är 40% rabatt som dyker upp när man checkar ut:

    http://www.cancaninterior.com/se/art/rosen-kelim-kuddfodral.php

    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj oj tack för tipset! (Gissa om jag kunde låta bli eller inte...) Tycker absolut att du ska prioritera ett besök på Odd Molly! Kram

      Radera
    2. Haha...antar att den enda som fanns kvar är din nu. ;-)

      Kram

      Radera
    3. Japp den borde snart vara på väg norrut tillsammans med en "marocko" skål som jag ju faktiskt sökt efter med ljus och lykta efter att fått trasiga levererade! Perfekt!

      Radera