onsdag 3 juli 2013

Antik och samlarmässa i Nora



Utflykt till Nora i dag, tänkte åka igår på kvällsvisningen men var alldeles för trött efter jobbjour och snart-semerster-stress 
Lyckades få med ännu en tvättservis hem något sommar absolut inte var nödvändigt... men i ett sånt där ljuvligt mönster som jag bara var tvungen att ha.... (herrejösses var ska jag ha den nu då....)

Ja sannerligen kan jag samla på mig.... 
Fotade dåligt men två bilder hade jag knäppt med telefonen i alla fall... Kanske visar jag "kapet" sen!




4 kommentarer:

  1. Roligt med fynd och bild får du gärna visa. Tyvärr hanns inte Nora med i år men till Askersund blir det. Och kanske Helsingborg.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Askersund är ett måste! bild kommer :-)kram

      Radera
  2. Kul med fynd..! Jag vågar nog inte åka på liknande äventyr för jag kan komma hem med mycket.
    kramar!

    SvaraRadera